Kökleşik olarak demografik bilgilere için örgülmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak sinein Google Analitik platformunun şehir analizleri sinein sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir izlem kimliğini sitenize beslemek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, meslek, hasılat ve bağ alanları kabilinden bileğemekkenleri sabitleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların emekletmeniz sinein farklı bileğerlere ehil olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden başlamak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok kazanım katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine olanak katkısızlar. Böylelikle müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde çıkarmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En erdemli etkinliği, yaraşır maliyette ika zorunluluğu bir şirket sinein kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir kavramının alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı varyasyon cidden emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu hileırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde vaziyet saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin mazi plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya başladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde bileğemekti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle bile çıktı “ne istersem onu hileırım” dönemi başladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç yapı taşı gözcü eke rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz şekilde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Vukuf ve komünikasyon teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok hafif erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına hile iş vetirelerini bileğemektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olabilir oldu.