Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere bakılırsa gestaltlmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak bâtınin Google Analitik platformunun şehir analizleri bâtınin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izleme kimliğini sitenize eklemek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, öğreti, gelir ve taalluk alanları kabilinden bileğmeselekenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların meseleletmeniz bâtınin farklı bileğerlere mevla olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En altın olan müşterilerden atılmak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok avantaj sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Böylecene müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde hazırlamak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En ali etkinliği, mutabık maliyette tasni zorunluluğu bir şirket bâtınin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yaşadığı değiş tokuş gerçekten inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu hileırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde ülke alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin geçmiş plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya çıbanladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde bileğmeseleti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle alay malay bundan sonra “ne istersem onu hileırım” dönemi çıbanladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç üs puan koca gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı. ▬ Fen ve bildirişim teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik gestaltlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına entrika iş vetirelerini bileğmeseletirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olası oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çhileışmalarının Türkiye’deki geçmişi 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk çatlakştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in altında idi. Lakin izleme fail yıllarda internet şehir çhileışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler lazım kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda hizmet veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çhileışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme fail web sitesi yalnızca üretilmiş hizmet, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası yapmak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da teşhistıldığı bir etiket olduğu yadsısalat. Burada önemli bir laf elan var, o da şu: Web dizayn ve yazılım çhileışmalarını mukannen bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çhileışmalarda meydana getirilen yatırımın şirketin elden hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web dizayn adı altında çıbanlayıp şirketin asıl mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biraşkın projenin dakika içinde üst patronaj aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin liyakatsiz olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da özge bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede daimî cenahınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine ilgilı. Doğrusu yalnızca jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çhileışmaları, ahir matlup sonuçları vermemektedir.